2009-09-23

Äntligen höst!! <3

Den bästa årstiden tycker jag, men det är synd att den är så kort.
Jag har tappat intresset lite för bloggen men det kanske ändrar sig nu när det börjar bli allt mörkare och man är inne och kurar mer, vi får väl se!
Jag har alldeles nyss lämnat Bella på dagis och Elin på skolan. Igår var det fotografering på skolan och idag är det Bellas tur :) jösses vad jag längtar efter att se korten.
Fredrik Holmin kommer snart igen (hoppas jag) och då har jag bokat en tid, igen... Hade en tid sist han va här men då blev det nån miss i planeringen så jag hade bara 1/3 av barnen hemma. Men nu så ska vi fotograferas, jag och barnen, bara barnen. Lars lär jag ju knappast få med mej...
Idag ska jag på APT, jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt med dessa möten, förutom de få gångerna vi får tårta då :)
Min Anna är i Turkiet, stackarn... jag förstår att hon har det jobbigt och bara väntar på att få åka hem på lördag. Nä Anna, vad säger du om Grekland? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar