2009-02-22

Ännu en helg är slut....

Jag hade planerat lite i helgen men inget av det blev av, det blev mycket bättre.
I fredags va vi bjudna till Hanna och Rickard på middag. Supergod 3-rätters middag. Hur underbar middag som helst. Läs i Hannas blogg om vad vi fick =)
I lördags fm pyste vi bara på här hemma. Kl 15 åkte vi ut med skotern och Bamse. Mötte upp Hanna, Rickard och Tyra. Sen kan man säga att vi va ute och letade ett gapskjul i 3 timmar utan resultat, eller jo, vi hittade ett men det va minsann inge lä i det. Vi åkte på Trädgränd och åt istället.
Sen kom Anton, Maria och Claes och hälsade på, Elin och Anton lekte som aldrig förr, tittade lite på film och åt lite lördagsgodis.
Idag då? Ja det har varit lugnt. Lars åkte och jobbade kl 13, då gick jag och Bella och la oss för hon va rätt så trött efter att ha varit ute och skottat snö, kört spark, åkt snowracer och krattat snö. Vi vaknade kl 16(!). Vi käkade lite middag, Anna kom på kaffe och lämnade ett par skitsnygga Hello Kitty jeans till Bella. Vi surrade och drack lite kaffe och hade det mysigt.
Åsså kom Högwall och drack kaffet som va kvar, duschade och åkte hem. Nu sover Bella och jag sitter här. Det va min helg det.

Nu är det bara 19 dagar kvar!! =) Tjihoooo!!!

Nu ska jag städa Elins rum tror jag. Jovisst ja! Välkomna hem Henke och Heli, jag kommer och skådar guldet sen nån dag ;)

Roger...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar