2009-02-24

Fettisdagen!

Ja i morse blev det en liiiten semla till kaffet, är fortfarande mätt. Men en till ska jag äta idag sen får det banne mej va nog! Jag älskar semlor och den jag åt i morse va ju alldeles purfärsk från Nyan. På Elins dagis har dom föräldra fika idag då det serveras semlor, måste skynda dit innan jag ska jobba men det är ju självklart för Elins skull, hpn tycker det är så roligt att få passa upp mej och servera mm.

Igår, tro det eller ej, städade jag! Helt otroligt =) Har aldrig skådat så mycket damm snån gång som då. Nu känns det skönt. Men jag har det värsta kvar, barnens rum och tvättstugan.
Efter städningen åkte jag och hämtade Alexander och Elin, gjorde middag, åt och sen åkte jag och Elin till Anton och Lena. Trevlig pratstund och gott fika.

Idag ska jag jobba kväll =( booooring! Nu ska jag ut och slipa lite kedjor så grabbarna kan fälla pinnar sen.
Ha en bra tisdag och tryck i er semlor nu (ni som gillar dom såklart).

Roger och ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar