2009-04-30

Ingen rubrik!

Nu är det helg igen, känns som att det är helg jämt =) Härligt va?
Måndag va jag hemma med Bella, hennes sista sjukdag =) gött. Tisdag va hon på dagis för första gången på 3 veckor ca, hon va ju överlycklig!! Jag hade matdag då och det va en sånhär härlig utedag då. Vi va på Gammelgården hela dagen. Jag hade gjort pastasallad till lunch och vi hade mellis med så vi kom inte tillbaka till dagis förrän klockan va närmare halv 4 tror jag. Härligt va det iaf. Onsdag va jag ledig. Ont som fasen i mitt knä =( Lelle kom en sväng och pratade om Shine. På em åkte jag till Anna och drack kaffe och pratade om livet innan vi gick på dagis för att ha möte. Veckan har gått fort! Swischhh... Idag är jag hemma och vilar mitt onda knä, att det aldrig ska gå över.
Ikväll ska jag och Kärlek till Ytterberg, det är firmafest EMENENT! Ska ju bli skoj, det brukar det vara med det där gänget =D Men eftersom Chefen är lite hemlighetsfull av sig så vet vi just inge mer än att vi ska vara där kl 1800! Kommer säkert nå bilder senare...
Imöra är det grilltajm! Trädgränd 3, 10 och 12 ska äntligen få till en middag ihop. 7 vuxna och 5 busbarn blir det MINST!! Synd att Alexander och Elin är på semester och inte kan vara med =( men jag tror inte att dom är ledsna för det, dom tog tåget söderut igår (men Daniel & Maria). Dom ska till Norrköping, Kolmården och dom ska lära sig slussa båtar mm mm. Ja dom har det iaf helt underbart i helgen kan jag tro, mina 2 små skatter.

Nä nu ska jag gå och hänga lite tvätt och sen lägga benet på hyllan!

Ha en bra Valborg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar