2009-04-21

Tisdag...

...en tråkig tisdag, Bella är fortfarande sjuk men är faktiskt på bättringsvägen. Jag ska jobba ikväll, kommer hem lagom till det braiga tv programmet som börjar kl 21 =)
Helgen har varit lugn. Jag va dunderförkyld och hade feber, va lite orolig hur det skulle gå på lördagen men det gick bra. Då åkte jag och Ingrid till Borlänge för att hämta Felicia. Vi shoppade lite såklart och bunkrade upp med blöjor =) Willy´s blöjor slår alla andra må jag säga! och det gör inget att dom är 45 kr/paket billigare heller. När jag kom hem va Bella i sängen och skulle sova men ville liksom inte riktigt ligga ner och nån minut senare kräktes hon stackarn. Det va bara att duscha hon, byta sängkläder och tvätta, så höll vi på bra länge den natten =( Nu väntar vi andra på magsjuka, bläää, det är det värsta jag vet!! Hoppas vi klarar oss.

Jag är glad att jag jobbar till helgen, då slipper jag åka på Forum =) Många många många andra ska dit och det räcker. Nä nu ska vi äta lite lunch, jag och mina tjejer!

Ha det gött!

2 kommentarer:

  1. ja hoppas du slipper magsjuka för de är inge extra. kram R

    SvaraRadera
  2. Hej! Är runt o spanar lite..Behöver inspiration om hur vi ska pyssla med vår blogg..Sen ville jag bara påminna om de fina klänningarna som vi ska komma i snart ;) *spring,spring*
    KRAM

    SvaraRadera