2009-11-12

FEL FEL FEL!!!

Allt känns fel idag! Va jävla less och irriterad jag är/blir på en massa.... folk o saker! Iaf så ska jag iväg och jobba, jag börjar 12 och slutar 21.05!! Hoppas verkligen att det inte gör lika ont i min arm ikväll när allt drar igång....
Igår fick Elin sin spruta åxå, men det tog tid och vi va många som tillslut fick hålla i henne. Hon satt i min farbror Jan´s knä, jag höll åxå i henne och Yvonne skynda sig dit med sprutan. Jag tror Elin blev förvånad att det inte gjorde så ont som hon trodde :) Elin avskyr verkligen sprutor.
Nu är det frukost dax sen ska vi packa ryggsäcken till Bella och bege oss till dagis, vilket jag inte vill, jag vill vara hemma och mysa med henne idag åxå.... Men nu är det bara 2 arb.dagar kvar att göra sen är det HELG!!

1 kommentar:

  1. En del vuxna är så smarta....vet när en kompis son fick diabetes så träffade dom en äldre kvinna som dom berättade de för. Hennes reaktion va: Nä men herregud va hemskt, stackars barn, va fruktansvärt mm mm
    Bra att säga de till en 9 åring som just fått veta att han fått diabetes. Ungefär samma som du va med om. Puckat....
    Läste att du är le o irri, hoppas att de går över och att du får en bra helg i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera