2009-03-01

Lördag...



På fm åkte vi till stugan. Elin och Lars tog traktorn dit för att ploga upp vägen. Jag och Bella åkte bil. Underbart väder och jag satt mest och solade. När vi skulle skynda oss hem så hade Lars lyckats köra fast me traktorn och blockerat vägen så vi fick sitta och vänta ett bra tag, (Bella han somna) vilket ledde till att jag missade smörgåstårtan hos grannen som fyllde år! Jag skulle ju iväg och jobba :(


Det va en hemsk kväll på jobbet, stressigt och stökigt och jag gjorde illa ryggen när jag skulle ta emot en som ramlade, boring!




Nu ska jag göra nåt annat än att sitta här. Återkommer väl me mer från denna söndag.



Bella vägrar ta av sej sina Peltor!

1 kommentar:

  1. Tack för en skön helg :) Tycker du om det här forumet? Kanske det kan vara nåt för mig och vår hemsida. Vad tycker du?
    Kram Anette

    SvaraRadera