2009-03-23

Stackars stackars Annica...

...som hade sån hemsk träningsvärk igår =( Men jag kan säga (nu när den nästan är över) att det var värt det! Jag och en del av min familj åkte till stugan i fredags. Längtade som aldrig förr! Skulle bli så skönt att bara vara. Jag hade handlat med en massa gott att äta och att dricka. På kvällen kom även Daniel. Jag och Daniel fick lära oss att basta. klart att vi gjort det förr och det är inte så svårt. Men nu kom vi fram till att vi bastade inte riktigt som man ska. Men nu vet vi, och vilken skillnaad må jag säga, nu gillar vi båda att basta =) Lars va ner och doppade sig i ån 3 gånger!! Tufft med tanke på att det är en bit att springa i kolmörkret. Jag och Daniel nöjde oss med snön utanför. I lördags va det ju inge vidare väder, regn på morron och grått o trist. Men jag ville så gärna ut och köra lite skoter, Daniel hängde på. Vi körde på rätt bra, han tog täten. Inte alls långt från stugan dök det upp 6 älgar på leden! Fränt =D mindre fränt va det att Daniel nästan höll på att köra in i den första. När vi åkt en stund ringde Anette, hon och Felicia ville ut och åka så vi vände för att möta dom. Det blev en tur till Häddal där vi stannade på Wärran på kaffe.
Självklart grillade vi på kvällen =) Jo just ja, på fredag kvällen efter bastun så tog vi ut kamin på den inglasade altan och mumsade räkor. Vi va uppe rätt sent, iaf jag, Lars och Daniel. Jag fick bl.a en supergod Irish Coffee serverad vid sängen kl 3 på natten. På söndan hände inte mycket, trist väder även då. Vi passade på att sova middag samtidigt som Bella, sen packade vi och städade och for hem. Pizza blev det till middag den dagen, orkade inget annat. Och jag hade den vidrigaste träningsvärken ever!! Jag tyckte verkligen synd om mej själv ett tag och ville bara gråta. Den kan bero på att jag är vääääldigt otränad, att jag knappt kört nå skoter denna vinter (20 mil), att det va rena rama sörjan vi åkte i och att jag stog upp mesta dels! Men kul som tusan va det =)












1 kommentar:

  1. Härlig helg som det ser ut. Då är det värt att ha träningsvärk:-)
    Kram A-K B

    SvaraRadera