2009-06-09

Lördag hela veckan?

Nu när jag är sjukskriven 1 månad så känner jag vad glad jag är att ha ett jobb, men det är inte för att jag slipper vara där nu i Juni utan för att det blir ju ingen ordnig på dagarna när man bara går hemma och släpar fötterna (det gör jag faktiskt), men å andra sidan så kan det ha med hjärnan att göra åxå ;) Vad ska man göra ni i 3 veckor? Det finns ju hur mycket som helst men jag varken kan eller får göra nåt, dôvle må ni tro! Jaja, det löser sig sa gubben som sket i vasken!
Idag har jag mest legat i soffan med benet i högläge, skulle ju städa men jag glömde bort det tills det var någon snäll människa som påminnde mig ;) men mitt minne är så uselt så jag glömde det lika fort igen hihi. I natt kunde jag inte sova fast jag behövde det verkligen, mycket tankar for i huvudet. Jag tror klockan var runt 2 när John Blund tog i med hårdhanskarna. Sov på soffan gjorde jag tydligen. Kl 5 ringde klockan, HUR kan det va lagligt?! Elin skulle med bussen till Östersund idag, hon och hennes kompisar, som åxå ska sluta på Myltan, har varit i Djungelhuset hela dagen. Jag ska hämta henne vid bussen som kommer 19.10 ikväll, hon lär nog somna ovaggat kan jag tro.
Nä nu ska jag ut och rensa lite ogräs bredvid rabatten så vi kan fylla på med singel sen. Kul kul!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar