2009-06-11

No headline!

Idag försov vi oss, vaknade kl 8. Alexander blev skitförbannad på mej för han ska ju vara på skolan långt innan han börjar. Jag ringde och berättade att han blev lite sen och allt ordnade sej tillslut så vi va vänner o kramades innan han åkte. I morron är det skolavslutning, ska bli skönt för han med lite sommarlov. På lördag är det ännu en avslutning, den är inte fullt lika rolig. Elin ska ju sluta på Föräldrakooperativet Myltan, och ni som haft barn på ett liknande dagis vet nog hur det känns? Vi har varit med där i 8 år nu och nu har jag verkligen separationsångest. Men samtidigt känns det rätt skönt åxå, jag ångrar inte en sekund där men jag är rätt nöjd. Åh det är så många känslor. Ja, på lördag då, då ska vi familjer som slutar bjuda på en liten avslutningsfest men mat, lekar kanske, fiskedamm till de små, prat, skratt och en liten överraskning =)
Igår va vi mammor som fixar till festen, hos Linda och P-A och kollade igenom vad som ska göras och handlas och vem som ska göra vad. Gott fika och trevligt sällskap gjorde att det blev lite senare än planerat. Elin va ju med så hon kom i säng alldeles för sent men det gick över förväntan idag. Det va faktiskt hon som kom och väckte mej och då hade hon redan klätt på sig! Kors i taket.
Nä nu ska jag gå och klä på alla barn och sen köra dom till dagis. Nu kom Bella in och jag måste visst byta blöja på henne igen känner jag!

Ha en bra dag allahopa!

1 kommentar:

  1. Åh fy så vemodigt med en avslutningsfest :-(
    Ha i alla fall en härlig dag.
    Myltan i mitt <3

    Kram// AKB

    SvaraRadera