2009-06-17

Om jag är vaken?

Jorå men det här med uppdatering av min blogg är jag inge vidare på, sorry! Jä hâla itt ma!
Sängliggande är jag, iaf större delen av dygnet. Ligger i sängen och har skittråkigt =( Mina ben har inte blivit bättre, snarare tvärtom. Va till doktorn i måndags för då kunde jag knappt gå alls, det visade sig att jag hade fått inflamation i lederna (fotleder och i knäna). Jahapp! Doktorn sa nåt som lät lite "skoj" -Använd kryckor om du ska gå. Vaddå OM jag ska gå? Klart som fan att jag måste gå. Äh skitsamma, jag orkar inte skriva mer om det. Såhär gör vi, alla säger samtidigt: "Då skrämmer vi det onda BUUU!" så är allt bra igen. Tack!

Nu är Bellas rum snart klart =D jihoooo. Eller ja, mattan är borta, väggarna är spacklade och slipade, tapeterna ska beställas idag, mina texter till väggarna är beställda, så nästan klart äre. Jo golv ska köpas åxå, men sen så.

Vad ska jag hitta på för skoj idag då? bygga en koja i sängen kanske? Jag är iaf glad att jag har 2 ben att ha ont i och det bästa av allt är att snart går det över. Tänk er alla dom som inte kan kliva upp varje morron =( och som måste vara beroende av någon annan eller något annat för att kunna göra något. Nä huvva jag har det för jäkla bra. Och jag blir så glad av alla sms jag får från alla möjliga och omöjliga, då går tiden lite fortare =)

Nu äre dax för frukost. Mô råkes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar