2009-07-17

Fredag!

Fredag idag, Yra i Häddal å allt. Det blir då ingenting för mej iaf.

Va på bilbingo igår, vann inte ett öre men jag va nära potten trodde jag. Jag hade endast 1 nummer kvar, lääänge, det va nummer 3. Åsså ropar han nummer 4 och det tutar bortöver, jag hade lite puls då iaf. 40 000 skulle sitta fint det. Bättre lycka nästa gång.

Det jag fick när jag va där va en rejäl förkylning, tack för den. Det blev ju inge bättre i mina knölrosben av den, det va nära att jag skulle gnaga av dom igår när jag la mej.

Vilken härlig morron jag och tjejerna har haft. Bella väckte mej strax före 7 och då ville hon ha välling. Hon låg kvar under täcket medan jag gick och gjorde välling. Vi hade på en Kalle Anka film och låg i sängen och myste allt vad vi kunde. Vid 8 gick Bella och väckte Elin, sen kom dom skrattandes båda 2 och kröp ner under mitt täcke, en prinsessa på varje arm, då mådde jag bäst. Synd att inte Alexander va me och myste men han va hos D. Nu är vi klara med alla morgonbestyr och tjejerna är på väg ut. Jag ska ta en stol och sätta mej i solens strålar och njuta av värmen.

Ha en trevlig fredag kära vänner!

Bella vill "nukta bomma"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar