2009-07-24

Fredag!

Jag gillar fredagar :) MYCKET!! Iadg ska jag umgås med härliga vänner.
Igår var jag och Bella ute på en liten tripp. Vi hann inte så mycket som jag hade tänkt men vi åkte iaf till Vemdalsskalet för att hälsa på Bellas "tant moster", som Bella själv kallar hon. Vi kikade lite i shopen, vi åt lunch på Gittans kontor, drack kaffe och sen va vi tvugna att åka så hon fick jobba ifred. Vi åkte ner till Vemdalen och tittade in på Dianas loppis, där fanns det massor av kläder och lite annat. Vi åkte bort till marknaden och där hittade jag världens gulligaste knalle, som jag sedan tog med mej hem. Alexander har varit med sin faster Carina några dagar och "jobbat" på marknader. Han har sålt korv, marmelader, enbärsdricka, bröd mm mm åt Svenskt Mathantverk.
Nu har jag visst inte tid att sitta här mer men jag återkommer väl nån dag.

Trevlig helg kära vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar