2009-07-14

Idétorka....

Jag tycker inte om att hitta på rubriker mm.
Ja, det va ju ett tag sen jag skrev nåt. Har det hänt nåt sen sist? Nja, tror inte det. Igår va iaf jag och Anna till Härdal och tittade på Bykampen. Grattis Vemhån =D Jag hade ju på nåt sätt hoppas på att Härjeåsjön skulle vinna eftersom det va första gången för dom och för att det va så väldans nära att dom skulle vinna. En rolig kväll med bästa sällskapet hade jag.
Idag är inte mina ben nå vidare i form, det bränner, värker, dunkar och irriterar! Jag ska hålla mej i soffan och sängen så gott det går. Elin är hemma med mej *lycka*, Alexander kommer senare för han är hos sin pappa och passar Zelda (deras lilla labradorvalp). BellaBus kommer hem efter lunch. Åh vad jag längtar efter dom.
I morron ska jag träffa läkaren igen, hoppas på bättre resultat nu än alla de andra gångerna, jag vill att mina ben ska bli bra nu, jag vill börja träna igen, springa och leka med barnen och sen, i slutet av augusti ska ju jag till Hufvudstaden och springa tjejmilen =) hihi
Nä nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag och Elin äta glass och melon.

Peace!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar