2009-07-22

Onsdag kväll

Ja, det är ensam-veckan nu. Jag är inte så bra på att vara ensam men ibland är det skönt. I kväll har jag lite att göra, bl a packa väskan åt Elin som i morron åker till mormor o Axner i Lajksjöberg för lite semester. Alexander är med faster och far runt på marknader och säljer massa godsaker, och Bella ligger i sin säng och sover.
Jag själv håller på att krypa ur skinnet, jag måste åka bort en sväng tror jag, ja det ska jag åxå bara Lars får sin semester, men han jobbar ju bara 2 dagar till, sen så....
Ikväll har jag ätit godis!! 4 små Pollypluttar fick jag i mej innan jag blev kräksjuk (varför skulle jag ens prova?) det är något positivt med att äta kortison iaf :)

I lördags var jag och Alexander på Lars-Kristerz! Alexander njöt av varje sekund :) det va så roligt att se han. Vi va där precis kl 21 och Alexander höll ut till klockan va över 01. Han hittade en kompis som han sprang runt och lekte med och innan dom drog så sa Alex: Gå och sätt dej du mamma så kommer jag sen! Ja och jag vågade ju inte röra mej ur fläcken förrän han kom tillbaka, det va så hemskt mkt folk. En dans med min Prins han jag få :)

Bella då, hon är inte som alla andra hon inte. Ett humör utan dess like (hon har inte ärvt det av mej för jag har mitt kvar). Nu har hon blivit helt tokig i tuggummi. Hon frågar massor av gånger, varje dag om hon får "gummi" och ser hon att jag eller någon annan har så kommer hon fortare än blixten och ivrigt säger hon högt "PUPPA". Hon vill alltså att man ska blåsa en bubbla.
Ett annat ord som kommer lite då och då är "kallta". Det säger hon när något är för varmt och hon vill att man ska kyla ner, Kallta den mamma!

Nä nu är det dax att packa.

Roger och out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar