2009-05-18

....

Ja då var ännu en ledig helg över =( attans åxå. Den här helgen har varit tiktigt skoj. I fredags va det lugnt, tog reda på massa ved, Lars iaf, jag somnade med Bella och vaknade lagom tills han va klar. Skulle på Knuten kl 1800 i fredagskväll med några jobbarkompisar men det kom jag inte på förrän igår =/ Det blev till at ta reda på mer ved i lördags, men nu får det inte plats många pinnar till =) Grillning blev det på kvällen med Jan o Maggan, Henke och Heli och Daniel. Himlans trevligt. Det blev inte alls så sent som tur va. Daniel knoppade in strax efter midnatt, jag och Maggan va inte långt efter. Kan ju inte påstå att jag va överlycklig när Jan o Henke bar hem Lars där vid 3 snåret!!
Jaja, upp med Bella i morse. Åt frukost, hoppade studsmatta, tvättade, hängde tvätt mm. Sen ni! Håll i er!! Jag va ute på en liten springtur på 1,2 mil! =D Häääärligt. Jag och Maggan drog iväg. Kan ju säga att det va ganska så tungt de sista 4 km. Det va ganska varmt och jag hade ju såklart inte druckit tillräckligt med vatten innan så när jag väl kom hem och hade duschat och ätit så fick jag en såndär förbenad migrän attack! Åh vad jag avskyr dom. Det va ju inte så längesen ambulansen kom och hämtade mej pga en sån och efter det fick jag några jääättebra mediciner, jo tjena va? Funkade ju inte ett dugg. Nu hade jag tur och den höll bara i sig 6 timmar.
Nu ska jag krypa ner i sängen och vänta på morrondagen. Jag har matdag =) men kl 14 ca kommer Daniel och byter av mig, då ska jag på MiniBoden och jobba, Me Like!

Puss och Gonatt!

1 kommentar:

  1. Duktiga ni var som sprang så långt !! Jag önskar jag ens orkade gå brorundan...eller orkar gör jag ju men ryggen kroknar efter 2 km :-(
    Kommer förbi miniboden när jag slutar!
    Kram kram //H

    SvaraRadera