2009-05-07

Plötsligt händer det...

Jag tror inte att det är sant!! Bella har fått en kallelse till barnmott. i Östersund, torsdag nästa vecka ska hon vara där. Strax efter lunch. Jag va snabb som fasen och ringde Medicin Direkt för att tjata fram mig lite i kön till min knäundersökning. Jag frågade lite snällt om det fanns en tid över till mig nästa vecka, efter en liten stunds tystnad så säger den enormt trevliga Majken att det finns en tid på torsdag fm! Fattar ni?! Vilket jäkla flyt =D Jag jublade och berätta hur det va men hon kunde inte boka in mig direkt eftersom hon inte fått in remissen från Ortopeden än, men hon "frös" tiden åt mig! =)

JAG ÄR GLAD!!!!

2 kommentarer:

  1. Kul det är när det flyter på ibland!

    Nett nett

    SvaraRadera
  2. Halloj Annica, Och tack för de fina orden på min blogg - det värmer! Nu ska jag kolla igenom din fina blogg. Ha det gott.

    //Marielle

    SvaraRadera