2009-05-10

Men åååååååå!

Jag är LYCKLIG!! Jobbarhelgen är över! Heeelt jäkla slut i kroppen är jag åxå. Vilken plåga det har varit, värre än nånsin, men det beror inte mest på jobbet och absolut inte på dom jag jobbar med utan att jag ville bara vara med mina skatter! Jag hade en stor klump i magen hela lördan och jag kan ju säga att det kom några tårar lite då och då. Alexander och Elin är hos mig varannan vecka, och jag jobbar varje helg dom är hos mej =( Jag och deras pappa kom överens om att vi kunde byta helgen lite då och då men det har lixom aldrig passat. Jaja, jobbigt va det iaf men nu är jobbarhelgen över och jag ska myyyysa hela kvällen med dom för i morron åker dom till pappa igen, det gör ont i hjärtat av bara tanken =*(
Alexander är på IP och tittar på fotboll och Elin har precis kommit in. Nu ska jag dricka vatten och vila benen sen ska jag ut o springa. Höres sen då!

1 kommentar:

  1. Förstår att de är jobbigt att lämna bort barnen. Men jag skulle önska att jag också fick lämna mina barn till pappan, nån helg i bland i alla fall. Åtminstone för deras skull.
    Ha de bra!!

    SvaraRadera