2009-05-07

På fest med Per!

Ja jäklar vilken rolig fest jag va på med Per. Och inte vilken Per som helst, Per Elofsson! Vilken kille alltså!! När man ser han på tv, vid intervjuer mm så ser han ju rätt lugn och cool ut men när vi va på fest va det en helt annan Per som dök upp. Hittade på en massa skoj och det va världens ös hela natten och det va längesen jag skrattade så mycket som då. Vi va i en liten fjällstuga, fint väder och vi va inte nå värst många heller men kul hade vi.

Jag är inne i världens drömperiod nu. Drömmer flera olika drömmar på en natt och oftast minns jag dom när jag vaknar. Jag brukar dock inte minnas vilka som är med men drömmen inatt va ett undantag. En fråga; Hur får man till drömmarna? Vad är det som avgör vad man drömmer? Varför? Och hur kom det sig att jag drömmer om att jag är på fest med just Per Elofsson?!?!
Det blev lite fler än 1 fråga.

Nu ska jag städa....

1 kommentar:

  1. Ha ha!
    Själv har jag suttit på en flygplats och flirtat med Morgan Alling...
    Kan ju säga att jag aldrig funderat på honom förut när det gäller "sånt" men har var väldigt sexig i drömmen :)
    Så jag kan nog inte svara på din fråga Annica...har själv huvudbry över det här med drömmar! kramen

    SvaraRadera