2009-05-29

Valet och kvalet...

... HUR ska jag göra imöra? Ska jag på Ön eller inte? Jag tror jag hoppar över det. Men jag ska iaf till Anna och dricka lite vin med henne och prata skit!
Idag vabbar jag, Alexander hade ont i halsen och ont i kroppen idag, är det förkylning på G kanske? Va nyss in till grannen mittemot, där va lilltjejen sjuk =( Och hon som ska ha 5 års kalas i morron, stackarn va ju helt förtvivlad. Hoppas hon kryar på sig ordentligt.
Jag har inte så mycket att skriva, eller jo det har jag kanske men jag orkar inte. Idag fick jag ett brev på posten från Landstinget, det var från röntgen. Dom meddelade att dom hade fått remissen. Jag ska bli kallad till magnetkamera undersökning om ca 15 veckor!! Är dom helt galna?! Ska jag gå såhär då i 15 veckor? Nääää verkligen inte. Det där måste jag ta tag i på måndag.
Nä nu ska jag gå och hänga tvätt! Ha en härlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar