2009-05-04

Händelser från helgen...

Torsdag: Hade såklart jäkligt ont i mitt knä, så jag tog det lugnt! På kvällen va det firma fest i Ytterberg på altan hos fam. Nordkvist/Tahlin. Vi grillade hamburgare, Pedersen underhöll oss, vi sköt lerduvor, spelade kubb och tände majbrasa! Men allt gjorde vi ju inte på altan! =) En himla mysig kväll va det och rolig.
Fredag: Tog det så lugnt som jag kunde. Vi va till Herrö och firade en 40 åring. På kvällen grillade vi här på Trädgränd, 3 grillar radade vi upp! Så himla sent blev det inte, iaf inte för mej men för en del. Det va en grej som vi absolut ska göra om, flera gånger dessutom!! Vilka underbara grannar man har =D
Lördag: Va vi ganska sega. Vi hade en toppen kväll i Herrö hos Nettnett. Sov över där gjorde vi åxå. Vi va till Anna på dan och åt tårta eftersom hon fyllde år =) min goa Anna!
Söndag: Hände det inte alltför mycket. Va till Ellen en snabbis med paket (bättre sent än aldrig). Va till Nelly på 2 års kalas. Kollade efter djur i skogen, motionerade hunden, åt pizza och sov. Det har varit en toppen helg =)
Det kommer några bilder här lite huller om buller.
En rolig sak från helgen:
E -Jag drar på majbrasa nu!
A -Ta med dej plånboken om du ska handla nåt.
E -Men jag har inga pengar?!
A -Jo du har 62 kr i den.
E -Men det är ju MINA pengar!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar