2009-05-14

Sveg-Östersund

tur å retur tack!





Ja då va det gjort! Undersökning av mitt knä vilket var helt meningslöst enligt mig eftersom den ortopedläkaren som jag träffade idag gjorde och sa exakt samma sak som den här i Sveg, den enda skillnaden va att han beställde en magnetröntgen, som kunde dröja ett tag! Vilken jäkla tur att jag inte åkte upp enbart för den undersökningen som tog ca 15 min utan att Bella oxkså hade en tid hos Dr. Gustaf Tanghöj! Det besöket blev vi mera nöjda över =)
Efter läkar besöken gick vi på stan lite, vilket jag INTE skulle ha gjort, hade skapligt ont i mitt knä sedan doktorn hade böjd, vridit, tryckt och ryckt i det. Shoppingturen resulterade i endast ett linne till mig, grönt såklart =)

Nu ikväll har jag bara klyvit ved, nu ska jag göra köttfärssås tills imöra.





Sov gött!



På väg till Blåsstaden!

Bella är nöjd över en lyckad landning med helikoptern =)



Bella i Tant Almas Fik!

Bella och Dr. Tanghöj

Hihi, kall!

1 kommentar:

  1. Ser ut som om det ändå gick bra med resan. Spanade lite extra men inte såg jag er någonstans...
    Goda nyheter på MiniBoden nu!!
    Kram

    SvaraRadera